Accu 40 ah

Onderwerpen aangaande het elektrische en elektronische systeem
Post Reply
User avatar
MeneerPeugeot
Posts: 738
Joined: 03 Feb 2016, 20:12

Accu 40 ah

Post by MeneerPeugeot »

Berichten gekopieerd van het eerdere forum :)
Willie wrote:Hallo,

Wie weet waar ik een accu kan kopen die past in de accubak van een 304 cabrio, de afmeting van +/- 16x14cm schijnt nogal bijzonder te zijn.

Gr. Willie.
MarcoPeus wrote:De betere automaterialenzaak zou je moeten kunnen helpen.
Willie wrote:Ik heb geïnformeerd bij Brezan en Lantinga automitive, beide bedrijven konden mij er niet aan helpen.
403diesel wrote:Idd aparte maat. Wat je zo tegen komt is 187 mm x 140 mm; te lang dus.
Kan je niks met het type van de oude accu? Meestal hebben ze wel omnummer lijsten. + links of rechts wil ook wel eens verschillen.
MarcoPeus wrote:Ik weet niet waar je woont maar in Geleen ligt Moelands accuservice. Als je er eenmaal staat kom je niet meer weg, de beste man kan uuuuuuuuuren praten maar heeft wel verstand van accu's. Misschien een telefoontje waard maandag.
Willie wrote:
MarcoPeus wrote:Ik weet niet waar je woont maar in Geleen ligt Moelands accuservice. Als je er eenmaal staat kom je niet meer weg, de beste man kan uuuuuuuuuren praten maar heeft wel verstand van accu's. Misschien een telefoontje waard maandag.
Ik woon vlakbij Emmen in Drenthe, dat is wel een eind weg om een accu te halen.
Willie wrote:
403diesel wrote:Idd aparte maat. Wat je zo tegen komt is 187 mm x 140 mm; te lang dus.
Kan je niks met het type van de oude accu? Meestal hebben ze wel omnummer lijsten. + links of rechts wil ook wel eens verschillen.
Inderdaad een aparte maat, helaas heb ik geen oude accu.
Willie wrote:
403diesel wrote:Idd aparte maat. Wat je zo tegen komt is 187 mm x 140 mm; te lang dus.
Kan je niks met het type van de oude accu? Meestal hebben ze wel omnummer lijsten. + links of rechts wil ook wel eens verschillen.
Inderdaad een aparte maat, helaas heb ik geen oude accu.
MarcoPeus wrote:Misschien kun je m bellen of hij een lege accu wil/kan opsturen? Dan laat je m zelf afvullen of misschien weet hij een nummer voor een accumerk dan kun je zelf op zoek gaan.

Of bel deze:
http://www.accudienst.nl/home.odb

Die accubak, is dat een verplicht item dat in je auto vast ingebouwd zit? Kan me herinneren dat mijn 304 een accu links naast de radiateur had zitten en die zat alleen met een klem vast. Pasten meerdere maten in.
MarcoPeus wrote:Misschien kun je m bellen of hij een lege accu wil/kan opsturen? Dan laat je m zelf afvullen of misschien weet hij een nummer voor een accumerk dan kun je zelf op zoek gaan.

Of bel deze:
http://www.accudienst.nl/home.odb

Die accubak, is dat een verplicht item dat in je auto vast ingebouwd zit? Kan me herinneren dat mijn 304 een accu links naast de radiateur had zitten en die zat alleen met een klem vast. Pasten meerdere maten in.
We weten nu van alles waarvan hij geen idee had.
Een soort permanent welles-nietes. ‘Het zijn nogal gescheiden werelden ja.
Post Reply