508 verkocht nu een met nulletje er bij

Voor Peugeot automobielen die niet in de overige categorieën zijn genoemd
User avatar
Jacqabe
Posts: 178
Joined: 21 Feb 2016, 19:29

Re: 508 verkocht nu een met nulletje er bij

Post by Jacqabe »

Tuuur wrote:Wat willen ze ervoor hebben? Een paar tientjes? :mrgreen:
Ik denk eerder geld toe Image
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: 508 verkocht nu een met nulletje er bij

Post by 304 Friesland »

Nou hij heeft geld gevraagd maar ik durfde niet half af te bieden ,bang dat ik ze dan ook nog had ,hij vroeg 800 voor de beide.

Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk

User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2224
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: 508 verkocht nu een met nulletje er bij

Post by Beeperhorrie »

Ik heb jaren geleden eens gekeken voor een 404. Bij het om de auto lopen plaatste ik een reëel bod, gezien het te verwachten werk was duizend erg netjes. De eigenaar wilde het viervoudige dus geen koop.
Tijden later, ik denk bijna twee jaar, nam hij contact met me op dat hij toch akkoord ging. Ik was inmiddels al niet meer op zoek naar een auto maar ben toch gaan kijken.
De auto stond nog op exact de zelfde plek en was gefuseerd met de grond. Roest had enorm om zich heen gevreten. Een deurruit was gesneuveld en het interieur was compleet tot compost vergaan er groeide een struik uit de rechter voorstoel. Ik ben lachend weggegaan (zonder de 404).
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: 508 verkocht nu een met nulletje er bij

Post by 304 Friesland »

Ja er zijn mensen die echt denken goud in handen te hebben ongeacht de staat , zelf vraag ik altijd normale prijzen dan gaat het ook nog een keer weg .
Bij 205 totaal denk ik wel dat ik ze voor veel minder kopen kan maar heb daar totaal geen belang bij ,mijn 304 coupé haalde ik dit voorjaar op voor 250 euro ,hij oogt slecht maar valt echt wel mee en met actief Nederlands kenteken toch een leuk ding en heb aan 1 ook genoeg .


Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk

Post Reply