604 aixpeugeot

Voor de Peugeot 504 en 604
Post Reply
User avatar
paull en paulla
Posts: 925
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: 604 aixpeugeot

Post by paull en paulla »

Martijn wrote: 29 Mar 2020, 07:34 Lastig te spuiten, ander exemplaar lijkt me de handogste oplossing. Moet nog wet le vinden zijn, er zijn erczoveel gesloopt. Misschien heb ik er nog wel een liggen...
Dag Martijn, ben je al in de gelegenheid geweest, om te kijken?
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
User avatar
paull en paulla
Posts: 925
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: 604 aixpeugeot

Post by paull en paulla »

paull en paulla wrote: 08 May 2020, 15:48
Martijn wrote: 29 Mar 2020, 07:34 Lastig te spuiten, ander exemplaar lijkt me de handogste oplossing. Moet nog wet le vinden zijn, er zijn erczoveel gesloopt. Misschien heb ik er nog wel een liggen...
Dag Martijn, ben je al in de gelegenheid geweest, om te kijken?
Dag Martijn, Geldt het aanbod nog, ben benieuwd.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
Martijn
Posts: 159
Joined: 05 Feb 2016, 04:45

Re: 604 aixpeugeot

Post by Martijn »

Komt goed, maar ik omdat we thuis aan het verbouwen zijn geslagen, nog geen tijd gehad/gemaakt om te gasn klussen aan de auto’s. Ik laat het horen zodra ik meer weet.
User avatar
paull en paulla
Posts: 925
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: 604 aixpeugeot

Post by paull en paulla »

Dank, voor de aandacht en het aanbod.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
aixpeugeot
Posts: 471
Joined: 05 Feb 2016, 21:07

Re: 604 aixpeugeot

Post by aixpeugeot »

binnenkort nog maar eens lampjes dashbord verlichting maken. het werd steeds donkerder. eerst de klok donker. toen de km teller met toerenteller nog zichtbaar en nu alleen nog toerenteller. word weer stoeien :(
User avatar
paull en paulla
Posts: 925
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: 604 aixpeugeot

Post by paull en paulla »

aixpeugeot wrote: 15 Jun 2020, 22:34 binnenkort nog maar eens lampjes dashbord verlichting maken. het werd steeds donkerder. eerst de klok donker. toen de km teller met toerenteller nog zichtbaar en nu alleen nog toerenteller. word weer stoeien :(
Hoi Joos, heb je al eens zo'n 'varkentje gewassen' ?
Alle plastic is inmiddels uitgehard, het is een geduldig klusje.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
aixpeugeot
Posts: 471
Joined: 05 Feb 2016, 21:07

Re: 604 aixpeugeot

Post by aixpeugeot »

ja hoor, in 2011 heb ik de lampjes al eens vervangen.

Image
aixpeugeot
Posts: 471
Joined: 05 Feb 2016, 21:07

Re: 604 aixpeugeot

Post by aixpeugeot »

nou, gisteren maar eens voor de eerste keer dit jaar gaan tanken. belgie is weer open ;) . houd dus in dat ik dit jaar nog niet veel gereden had met de 604 :oops: . vond het wel eens nodig om achter maar eens een paar nieuwe blokjes erop te gaan zetten aangezien ik de schijven niet meer aan t glimmen kreeg. kwa dikte waren ze nog niet zo slecht. maar zo te zien wel verouderd :shock: . het waren nog originele peugeot blokjes met een datum van 23 nov 1987 erin. na bijna 33 jaar mogen ze toch wel eens vervangen worden lijkt me zo. ik hoop dat de trw wel iets beter gaan remmen straks. voren was dat wel duidelijk merkbaar. dus hebben we vandaag ook weer de dag omgekregen, vervangen was appel eitje. alles gangbaar dus binnen een uur gefixt. eens kijken of we morgen of zo de lampjes in het dashbord vervangen krijgen. was gisteren in het donker toch wel lastig met alleen een toerenteller.
en bij het praatje horen ook plaatjes.... zie hieronder.

Image
Image
Image
User avatar
paull en paulla
Posts: 925
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: 604 aixpeugeot

Post by paull en paulla »

Hoi Joos, goeie zet, remmen zijn heel belangrijk.
Je merkt pas wat je mist, als je een halve meter tekort komt...
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
User avatar
peunormal
Posts: 217
Joined: 11 Apr 2020, 15:56

Re: 604 aixpeugeot

Post by peunormal »

paull en paulla wrote: 16 Jun 2020, 16:15 Alle plastic is inmiddels uitgehard, het is een geduldig klusje.
bij mijn is zekeringskastje gebarsten en uit elkaar gevallen. Ik ga wel herstellen, maar waar is zo'n deel nog in de zelfde kleur te krijgen ?(PCN bijv.)
dashboard 604.jpg
dashboard 604.jpg (93.79 KiB) Viewed 6289 times
Post Reply